Wonderful weekend

Har just haft en ganska så härlig helg! :D Har äntligen fått tävla för första gången på månader och göra det jag älskar mest, friidrotta, tillsammans med massor av härliga människor. Måste säga att dem är ganska vackra också vilket ni förmodligen ser, tyvärr rymdes inte alla på den här stackars ensamma bilden.
Måste också tacka mina nya spikskor och mina ben för att ni gav mig 2 nya personbästa.
 
 
Sedan så vill jag också tacka Wilma och Johanna för den fina överaskningen jag fick i fredags, måste säga att ni är ganska så härliga ni också ;)
 
Innan det här blir ett tack-tal så kanske det är bäst att jag avrundar det här så, Hejdå hoppas ni har haft en härlig helg ni med! :)
 
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback