Lets do som jumping and running

Nu sitter jag nog på bussen mot Haparanda för ytterliggare en friidrottstävling. Finns verkligen inget bättre än känslan på en upprymd tävlingsarena full med männsikor som alla är nervösa, spända och taggade. Sedan finns ju såklart alla speciella människor som brukar finnas där och göra mitt liv till en dröm (vilket jag nog nämner varje gång ;D)
 
 
Nåja, Idag så står det 60 m häck, längd och 200 m på mitt schema! Jag misstänker att tyvärr att mina elaka knän kommer att ha andra planer men vi får väl se :) Vi är ju ändå bara i uppbyggnads säsongen än och jag behöver ju inte vara på topp förrän i februari då det är Norrlandsmästerskapen. Jag tror jag bara kommer ta det lugnt och njuta av helgen helt enkelt.
 
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback