A journey full of accidents

Eftersom att vi hade lite problem att nå campingägaren igår så stannade vi och sov i Hemavan, dit vi tagit oss med världens sämsta GPS.
När vi vaknar är det full snöstorm och ca 20 sek/m vilket är superkul när man ska köra på vägar som slingrar sig på klipphyllar ovanför höga stup...
Till råga på allt så glömde jag min absolut käraste underbaraste och viktigaste ägodel i Hemavan..... Systemkameran!! Så är lite mindre glad på mig själv just nu.... Men kan ju använda dykkameran så det kunde ju vart värre ;)
 
Nu sitter jag iallafall i en jättemysig stuga/lägenhet på Torghatten Camping med ca +1°C och vad jag hann se innan det blev mörkt så är det så sjukt vackert här (ÅH VARFÖR ÄR INTE KAMERAN HÄR!!!!) så vi hoppas det går bättre med turen imorrn! :)
(Bilder: http://bronn.no)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback