Wonderful doesn´t mean perfect

Helgens tävling kanske inte gick helt perfekt, inledde med ett häcklopp som kanske inte kändes världsbäst för att sedan stryka resten av grenarna på grund av knäproblem... Var kanske inte världens roligaste beslut men jag hann med en hel massa roligt med mina vänner istället! Vänner som ALDRIG mer ska få tag på varken min mobil eller mina hörlurar... ;D (hade lite problem att hitta dem, vad nu det beror på... ;) )
 

 
Dagen har inte heller varit så dum då jag först fotat och plumsat snö, snö och mer snö (vilket ni kommer se imorrn) och varit en rolig stund med Jonas innan träningen, så jag har enligt mig nog gjort det absolut bästa möjliga av den här helgen! :)
 
 
 
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback