Run.....Jump.....Fly

I helg är det tävling här i Piteå, vilket innebär att vi har tagit en paus i extrem physen och tränat lite grenar den senaste veckan! :) Nog för att jag inte egentligen borde förvänta mig några resultat alls när jag knappt rört en häck, en sandlåda, en sprintbana eller en stav på ett rätt så bra tag och dessutom som vanligt prejjat mina dagar fulla med grenar men vi kan ju alltid hoppas! :)
 
Dessutom så har jag just skaffat dem här snyggingarna till längdskor som jag hoppas kan få mig flyga lite längre! :D
 
 
 
 (Hihi ja oskärpan kanske är lite onödig på dem två senaste bilderna men man måste ju få leka lite! ;) )
 
 
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback