Christmas feelings

Det var egentligen meningen att jag skulle befinna mig hårdtränandes på friidrottsarenan idag men tyvärr så hade mitt huvud andra planer för mig.... Så det blev lite filmtittande och sömn istället.
 
Skulle precis förflytta mig från soffan till sängen då jag upptäcker att mamma och Sara har stökat fram allt julpynt och spelar julmusik! :D
 
Dessutom så har vi ju fått så mycket som en HEL halv-cm snö... okej kanske inte så mycket att skryta om men vi hoppas att den där halv-cm blir en halv-meter istället, SOM MINST!!! :)
 

Postat av: Linda

Hej bästa Elin! :) Jag är såå avis på att ni har plockat fram allt julpynt! :O Vi ska göra det snart, men Jag är ändå avis! Hoppas ni får så mycket snö som ni önskat :)

2012-11-30 @ 15:21:17
URL: http://lifewithlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback