Wihooooooooo! :D

På tisdagarna slutar jag så pass sent och tränar nästan direkt efter så det är svårt för mig att hinna med ett blogginlägg. Dessutom så mådde jag inte så bra i går eftermiddag. Men hur som helst.
.
Vi har börjat komma igång lite med tekniken på träningen! IGår så gjorde jag några hopp i längd och nog är man lite rostig efter en hel vinter med phys men  det kommer nog fixa till sig med lite mer teknik :)
.
Nu har jag en bra och en dålig nyhet.
.
Tävlingen i helgen är iställd! :( :( :( :( :(  Jag höll på att dö av besvikelse! Såg verkligen fram emot att tävla och träffa min vänner som bor långt från mig :/Har absolut ingen aning om varför. Vissa säger att de beror på blåst, andra på snö och andra på för lite annmälda. Så jag vet inte riktigt vad jag ska tro men jaja!
Den goda nyheten är i allafall att Faddi ( fredrica), Alva och Stina ska komma nertill mig på lördag och vara här över dagen! :D Fy vad glad jag är! Jag hoppar nästan av glädje! :D Kommer bli så grymt kul! Längtar så jag dör! :D
.
Nu är det dessutom prick en vecka till Norge! :D
.
Den hör har ni sett förrut men har ingen annan bild på den här datorn! :) :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback