Träning

Känns så grymt skönt! :D Nog för att jag bara gick på uppvärmningen och sedan har ägnat mig åt spjut och diskus. Gick faktiskt ganska bra för någon som är DÅLIG på kastgrenar! Därimot är det lite svårt att håll i diskusen men jag lär väl mig förr eller senare ;)

Nu ska jag packa inför helgen! Åker vid 4 på eftermiddagen imorrn. Bara för att jag inte har någon skjuts till Boden på lördag! Därför kommer jag att övernatta hos mammas kusin och mina små tremeningar hela helgen! :) Ska bli kul att träffa dem igen, fast fattar inte hur jag kommer stå ut att leka med bilar på kvälllarna men det funkar väl! :)

Längtar så sjukt mycke! Bara att få vara där och känna hur adrenalinet pulsar innan man går ut och gör sin grej! Nu vet jag inte hur det kommer gå med adrenalinet när man tänker på vilka grenar jag har... men ska iallafall bli jättekul att träffa alla! :D

Min uppdatering under helgen kommer att vara extremt låg (ingen alls) men istället kommer ni få en eller flera bildbomber då jag kommer hem! :) Jag tänkte förresten snart lägga upp norgebilderna del 1 har bara några få kvar att redigera när jag får tid.

Bloggar mer imorrn! Annars så hörs vi på söndag eller måndag! :)



Ytterligare några bilder från igår! :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback