Sunday! :)

Pappa kom och hämtade mig så jag fick följa med och packa slälpen. Enda anledningen var för att jag vill träffa Lisa! :)
.
Vi har haft vår första uteträning idag! :D det var jättekul! Bra väder, lite blåsigt och frisk luft :D Man mådde verkligen bra den här träningen det var som om alla muskler vaknade upp lite extra och kunde börja prestera.
.
Friidrott + Sommar = <3
.
Idag har jag gjort mitt andra 400 meters lopp i livet. Gick inte ut för hårt den här gången och lyckades hålla ett jämnt tempo genom hela loppet förutom på slutspurten då jag ökade. Men jag vill ändå vrida upp min medelfart några grader till för att jag hade krafter kvar på slutet.
Men det är mycket kvara att jobba på innan lagtävlingen. Så jag antar att det blir 400 m ganska ofta den närmaste tiden! :)
.
Vi hann också med lite staffett är riktigt nöjd över vårt lilla lag där också! :)
Efter träningen så åkte jag och såg The Avengers i 3D med Pappa, min farbror och syrran! :) Familjen är inte alltid sällskapet man vill ha med sig på bio men jag tycker det är kul att göra saker tillsammans ibland. Får mig att känna mig som ett litet barn igen! En känsla jag saknar! :) Minns hur fritt och enkelt det var även om man inte tyckte det då! ;)
.
Filmen får kanske 4 stjärnor av mig! :) Själva storyn var riktigt bra och en riktigt supercool film även lite humor. men det vaa nästan lite för mycket Action för min smak. Hade de lagt till lite kärlek eller kanske gjort den lite lyckligare på något ställe så hade det varit jättebra! :) Men supercoolt speciellt i 3D! :D
.
God natt! :D


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback