Softar

Ledsen att jag inte uppdaterade efter skolan men har hjält syrran med bloggen och lite sånt! :) Idag har väl varit en ganska vanlig soft dag! var egentligen meningen att jag skulle sluta vid 2 istället åkte jag hem halv 5... var tvungen att skriva klart en bokrecension på "Hunger spelen" som de andra skrev när jag var sjuk. men med lite musik så gick det ganska bra.
Nu sitter jag och softar ännu mer med min bästa vän "Cup cake" :D
Är nog inte så smart att sitta och äta cupcakes när jag måste vara i toppform nästa vecka. Har årets kanske största tävling då. Om min klubb vinner den så får vi åka ner till Göteborg och tävla i sommar. :D Så nu blir det att vila min fot och träna så mycket som det bara går! Hur nu dem 2 sakerna går i hop men jag får väl hitta på något. För nästa helg ska jag SPRINGA och HOPPA vad pappa än säger!
Men man måste ju få unna sig nå gott lite då och då! ;)
Här ar vi ytterligare en tjej som softar :)




Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback