Screaming Summer! :D

Idag har det varit sommar! Typ 25 grader i solen, allt är grönt, inte ett moln, korta shorts, bara fötter, glass och vattenkrig. Det är ungefär det som min eftermiddag bestått av! När man kan gå barfota så är det sommar för mig! :D

Idag har jag ju haft operation dagsverke och vi har haft jättekul. Visst var jag tvungen att jobba men det var bara kul att få hjälpa både mamma och behövande barn. Sedan så hade jag och Wilma ganska kul när vi tvättade alla trädgårdsmöbler... ;) Haha

Bilder från idag kommer ut imorrn ganska säkert i två inlägg! Ska börja jobba med Norgebilderna snart också!

Men nu tänker jag lägga mig!

Ni får en bild från mitt provdyk i Thailand! Saknar! :/ <3



Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback