Saturday! :D

Var nog vaken till ungefär 2 i natt och jobbade med bloggen! Glömde bort tiden totalt! :) Fast jag hade ju sovmorgon så det var ju lugnt :) Men nu håller jag på med en ny header. Nog för att jag älskar headern som Anna gjort åt mig, men jag vill ha en som är lite mer personlig. Dessutom kom jag just på en riktigt bra idé på en.

Jag har dessutom hjälpt syrran med en blogg som ni finner i mina länkar. Hon kommer att inrikta den på bakning men även lite på sitt liv.




Ikväll är det ju Eurovision Song Contest! Tycker Sverige har lyckats bra med sitt låtval i år, tror vi har en riktigt bra chans! Kom igen nu Loreen! :D

Ha en trevlig Lördag! :D

Detta är jag idag! :) Mina s.k accessoarer kommer jag nog bara använda några dagar tills jag kan åtminstone kan belasta foten lite. Om jag har riktigt tur och kämpar lite så kanske jag är i skick att tävla i helgen om jag stryker några grenar.


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback