Renoverar! :D

Nu håller vi på och renoverar mitt rum lite! :) Med det menar jag om möblering så jag håller på och plockar ur varenda liten pinal ur min bokhylla och skrivbord. Det betyder att mitt rum ser ut som om någon släppt ner en atombomb just nu... ;)
Nej jag tänker inte lägga ut något bildbevis ;) Eller kanske senare, men nu får ni lite annat i stället! :)
.
Hade förresten en riktigt bra träning idag! :) Efter lite spänst/phys så hoppade jag några hopp i höjd! Gick faktiskt hyfsat bra teknikmässigt trots att jag var trött i benen, så är riktigt nöjd!
Åtminstone med tanke på att höjd inte är en av mina starka sidor...
.
Är nu också anmäld till tävlingen i helgen! Det blir längd, stav, 100 m, 80 m häck och 300 m! Fy vad jag längtar! Önskar att jag kunde snabbspola fram till helgen! Vore ganska grymt ändå att ha en fjärrkontroll över livet!



Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback