Mina små happisbor! :D

Vet att jag inte bloggat på ett par dagar men har varit för lat för att idas ladda upp och redigera bilder :) men nu har jag inte så mycket för mig så! :)
Igår kom Alva, Fredrica, Stina, Ellen och Signe ner från Haparanda och var med mig och Nina!! :D Saknar dem så sjukt mycke! :) Nu får jag inte se dem förrän den 2-3 juni på sommarspelen i Boden. :( Fast skype finns ju alltid! :)
Efter att jag och mamma kommit lite för sent till busstation så gick vi tjejer till Max! :) Där tog jag ett nuggets mål och en lyxshake! Ska nog aldrig mer beställa så mycket höll på att dö av mätthet!
Efter en liten shoppingrunda på stan där jag köpte en hel Fanta så började vi gå hem till mig! :) de tyckte att det var jättelångt trots att man typ går det på 10 min ;) Väl hemma så körde vi vatten poker! :) haha blev några glas! ;)
Sedan på kvällen gick vi till en resturang och åt pizza! :) Nu sitter jag förresten och äter resterna av den! Bara jag som brukar ta med doggy bags? :)
De åkte hem vid 8 och efter det så hade jag verkligen så tråkigt som det bara gick att ha! :)
Fredag
I fredags så var jag efter en helt normal skoldag med Wilma och Johanna! :) Vi bakade kladdkakemuffins som jag och Wilma åt upp eftersom Johanna var tvungen att dra innan de var klara. På kvällen så gjorde jag mitt rum riktigt fint! Så  här fint har det nog inte varit någonsin! :)
Före- Efterbild kommer! :)
Idag
Idag blir det att jobba på en header som ni snart får se hoppas jag


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback