Jippie...


Idag vaknade jag med världens huvudvärk och yrsel så jag kände mig liksom inte i skick att gå till skolan. Sedan har jag inte mått så bra i magen i dag heller så det har inte varit någon toppendag. Men lite bättre blev det iallfall när jag gick fick sova några timmar och dricka lite. Sedan gick jag ut och la mig under en filt på balkongen och sov någon timme till.

Men nu är jag bättre och imorrn blir det skola igen! :D Det är ju bara några veckor kvar till examen! :D :D Längtar ihjäl mig och tiden kommer ju flyga iväg fram tills dess. Har tävling precis varje helg fram till examen :D

Har suttit och redigerat bilder hela eftermiddagen nu och jag tänkte visa upp några! :)

Översvämmning


Flowers



Inga speciella precis men ganska fina! :)



Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback