Jag får fara! :D


Idag har inte varit världens toppendag, beror nog mest på trötthet och förstås att jag inte kan gå riktigt normal än. Men idag har jag gått utan kryckor och det har gått ganska bra. Vi har ju inte varit hos läkaren eftersom vi inte tyckte att det verkade så farligt men nu har vi varit hos en granne som är bra på det med skador. Till min glädje och pappas förtret så har jag klartecken att tävla i helgen.

Det var egentligen meningen att jag skulle springa 100 m & 80 m häck, hoppa längd, höjd & stav. men nu måste jag stryka alla dem där grenarna och efteranmäla mig till kula istället. Om jag är riktigt bra så blir det nog spjut och kanske diskus också.

Jag på kastgrenar=superdålig!!!!!!!

Anledningar till varför jag orkar fara eftersom jag bara får med i grenar jag är totalt värdelös på:

  • Får tävla
  • Får träffa alla mina vänner
  • Får fara dit utan att känna det som om jag är på fel plats
  • Få lite extra träning


Postat av: Jessica

Hoppas du blir bra i foten, ska bli grymt kul att träffa dig! <3 :D

2012-05-29 @ 19:48:27
URL: http://jeeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback