1 day left! :D

Omg! :D Vi åker imorrn! Är så spänd och glad som det bara går! :) Det enda dåliga jag kan komma på är nog att jag har en ca 7-8 timmars bilfärd framför mig imorgon. Fast det blir nog ganska lindrigt ändå med tanke på förra årets 11 timmar. Nu ska ju dessutom Lisa sitta i vår bil! :)
.
Nu har vi varit och kollat på regnkläder och lite andra nödvändiga sista minuten grejer inför Norge. Men vi kommer skaffa en del imorrn innan vi hämtar upp Lisa. Som tur är har jag min packkompis Anna (kolla länkarna) via skype! :) Hon ska tydligen också till Norge fast hon ska till Tromsö och jag till Harstad! :)
Så tänkte ringa upp henne nu och packa lite! :)
Idag har vi gjort några supercoola filmer på bilden .... vad hette dem.... nånting stop... äh minns inte. Men man skulle göra en lergubbe och sedan så skulle man fota, flytta gubben, fota, flytta gubben o.s.v och sedan spola upp allt i en animerad film, våran film ägde! :D Haha fast vår gris tappa huvudet ganska ofta.
He dropped his head ^^
Mina "coola" gruppmedlemmar <3
Haha någonsin nämnt hur kul jag tycker det är att redigera bilder? :D
.
Men nu måste jag gå! :D Slänger in ett inlägg till senare ikväll annars så kommer det ett eller två imorrn :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback