Grattis Sara! :)


Idag fyller min underbara lillasyster Sara 12 år

Pågrund av mycket att göra blev det inte mycke till inlägg igår. Var bland annat med Kaninen (Nina) ;)

Sedan så fick jag träffa mormor och morfar. Dem bor några timmar bort så ser dem inte så ofta. De bjöd oss på middag! :) Blev en Mexicana för min del! :D

Sedan direkt efter det så gick jag och Sara ut med kamerorna och hunden. Sedan kom Wilma också, eftersom att mamma skvallrat om vars vi var men det gjorde det ju ännu roligare så. Vi var väl borta i ungefär 3 timmar. Har börjat märka hur otroligt roligt det är att fota och redigera bilder, sedan har jag också fått lovg att använda pappas kamera! :D YES! :D Nu kommer ni få lite bilder från mobilen eftersom att batteriet i kameran tog slut.

Det doftar goooott!

I love you! <3



Vi hade så roligt som det bara gick att ha! Hehe vi tog lite flummiga bilder också fast de är inte så mycket att se ;)
Sedan sov Wilma också över hos mig! :D Måste göras om snart lillskit! <3

Postat av: Sara

Tack Elin :)

2012-05-07 @ 20:03:10
URL: http://mittlillalife.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack Elin :)

2012-05-07 @ 20:03:42
URL: http://mittlillalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback