Grattis Mamma

Mamma under hela mitt liv har du funnits här
Lärt mig några av livets viktigaste färdigheter
Hjälpt mig genom svåra perioder
Fått mig att skratta när jag ledsen
Varit där under mina glada stunder
Gett mig otroliga minnen
Lyssnat på mig
Försörjt mig
och så mycket mer
Men framför allt så har du gjort mig till den människa jag är idag

Jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig mamma
För utan dig vore livet värdelöst

Jag älskar dig! <3

Jag vet att du är värd mycket mer än bara en kladdkaka och orkideér men finns inte så mycket mer som går inom min och Saras budget. Men det är tanken som räknas eller hur! :) <3



Postat av: någon du känner! :)

Ursnygg blogg :D

2012-05-28 @ 14:01:14

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback