Only 9 days left! :D

Just nu blir det väl att fortsätta på om möblering av mitt rum! Göra något åt kaoset! ;) Nu är det dessutom bara 9 dagar kvar till Norge! :D Vi drar kanske iväg på tisdag kväll och övernattar längs vägen eller så åker vi vid 4 på morgonen på onsdagen istället! Föredrar tisdag ;)

Jag i blått, Lisa i vitt! :) I år så kanske Vilma och Sara dessutom snorklar med oss! :)

En dålig nyhet är att utetävlingen i helgen kanske inte blir av :( vet inte exakt vrf men tror det har att göra med att man inte vet om snön hinner försvinna helt från banorna!
Fast jag hade nog farit och sprungit iallafall! ;) Fast det blir säkert jättekul att hoppa stav och landa på en dyblöt stavmatta ;)

Har du tappat bort flocken? Skulle göra mycket för att få bo i en av de där husen! Hav och berg bara 25 m från huset! :) <3 Nusfjord! :)

Nu tycker inte jag att jag har något mer att skriva om så, hörs! :)


Postat av: anastasiaaaaa!!

Du måste berätta exakt hur det var i norge sen:D<3

vill höra allt om fjordar å sånt.

2012-05-10 @ 20:16:43
URL: http://somsagtjag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback