Dykresa Norge 2012

Nu är jag hemma efter en helt underbar resa i Norge. Har fridykt/snorklat utomhus i närheten av Harstad. Vi har bott på Harstad Camping i en stuga som jag delade med Lisa och våra familjer då. Har hunnit med mer än bara fridykning också. Under en regnig dag så åkte vi in till centrum och badade på det underjordiska badhuset "Grottebadet"
Där finns en vågpool, en rutschkana, en bubbelpool, simbassäng 4 m djup + 2 höga trampoliner och en ström. Vi tyckte därimot inte att det var värt de 120 svenska kr som de kostade att gå in per person. Vi skulle säkert ha varit jätteglada och nöjda om vi hade varit lite yngre. Sedan var det lite annat också som fick oss att lämna badhuset.
Fick lite tid att se oss om kring i Harstad också i samband med det.
Har också fotograferat i mängder och haft vattenkrig i regnjackor, fiskat krabba och en massa annat.
Flygbild över centrala Harstad
Alla mina bilder är kvar i kamerorna och mobilen så ni fick lite bilder från google :)
.
Mina bilder kommer upp så snart jag laddat upp och redigerat dem :) (Kommer att publiceras i flera inlägg.)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback