Det här är en rubrik

Efter en lagomt jobbig skoldag så har jag hunnit "packa" inför Norge. Alltså jag har allt utslängt på sängen utan någon som helst koll på vad jag slängt där. Haha Anna fick bli vittne till min packkatastrof via skype ;) Nu sitter jag och äter middag med syrran till musik på hög volym! :)
Ska nog försöka packa lite till innan det blir dags att handla inför resan tillsammans med Lisa och hennes pappa, som vi ska dela stuga med! :) Längtar så sjukt mycket! :D Det är ju bara ca 2 dagar kvar! :D
Men jag saknar min lilla älskling så otroligt mycke! Får inte se henne förrän nästa vecka eftersom hon är hos mormor och morfar. Hon får ju inte följa med :/ Saknar när hon kommer överlycklig och attackerar en när man kommer in genom dörren. Klirrandet av små klor över golvet och någon som puffar upp dörren på morgonen då hon hör att man vaknat, även om man inte insett det själv än.
Miss u honey! <3


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback