5 days left :D

Som rubriken säger! Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag får fara till mitt himmelrike! :D Det är så otroligt vackert, underbart och härligt där! Dykning och havsklimat mitt i bergskedjan. Går inte ens att beskriva! Men jag kan då meddela att det kommer flera rejäla bildbomber när jag kommer tillbaka! Jag kommer ta runt 1000 bilder tror jag! ;) :D

Idag har jag vart i skolan, ganska kort dag! Efter det så cyklade jag i halvregn till stan där jag köpte linser och en tröja! :) sedan mötte jag Lisa och vi cyklade hem till henne. Haha vi lekte med hennes vovve Alice :)




Åt också en jättegod kyckling gryta med pasta! :D tack Lisas mamma och pappa! :D ;)
Vi planerade också lite inför Norge och hade bara kul haha! :D

På vägen hem så stannade jag till i parken och fotade! :D Älskar våren! Det finns så mycket vackert att fota nu! :D <3








Hehe de här sista motiven var mycket snällare att fota än Alice! :D För de var duktiga nog att sitta helt stilla medan en viss liten jycke attackerade mobilkameran, hoppade bussade, viftade, sprang o.s.v ;)

Nu sitter jag och skypar med Stina, faddi och Alva eller Alva dissade oss för ett tag sedan :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback