Wilma du är ju som du är! ;)

Nu håller jag på att grädda cupcakesen som jag och Wilma bakar! De ser ut så här just nu:

De har sett ut precis så här degiga och flytande i drygt 20 min! Och det är ju en bra fråga varför dem aldrig vill bli klara! Men jag har faktiskt kommit på varför! Jo det beror på att någon..... (wilma) satte ugnen på 75 grader i stället på för 175 grader!! Bara sådär 100 grader fel! Nä Wilma är inte min smartaste kompis! Jag menar när stoppar man ugnen på 75 grader?????!!!!! Haha ja du är ju som du är lill Wilma men jag älskar dig ändå! Fast som jag brukar säga, det är tur att du är söt! ;) <3

Jag: Wilma gör hjärtan som vi kan sticka fast i muffinsarna!                                                                               Wilma : okey ! :D :D :D :D :D :D

Sedan när jag ser vad hon faktiskt håller på med är att hon gör hjärtan som visserligen är jättefina och säkert jättegoda! Det enda problemet jag har är att dem är dubbelt så stora som formarna :O ;) Hur har du tänkt få plats med dem på cupcaksen? ;) Men dem vart fina iallafall! Men hade inte jag ingripit där hade vi fått en liten kris men jag lyckades få henne att minska storleken lite grann iallafall! :D det var ju positivt! :D Då började hon göra hjärtana som finns i hörnet!

jag tror dem kommer bli jättegoa och fina!! :D  Vi spritsa frosting på dem i olika färger och olika strössel, chokladdekorationer och olika designer of course! Men ni får bilder och recept ikväll! :D



Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback