Våffeldagen! :D

Idag så har jag varit me Nina! :D haha jag hade totalt glömt bort att jag skulle vara med henne så jag satt typ i pyamas med håret stylat som ett fågelbo då hon kom ;) Vi gjorde väl inget speciellt men vi hade kul som vanligt! :D Till lunch så var mamma gullig nog att göra våfflor <3 Det är ju våffeldag idag! ;)
Halsen har inte precis blivit bättre och just nu så känner jag mig lätt föbannad på den :P Men jag kan inte göra så mycket mer åt det så :PNu sitter jag och leker lite med min nya header som förmodligen kommer upp snart! :D

Ska förmodligen sova snart så godnatt! :D

Nu hade jag ätit upp mina våfflor innan jag kom på att fotografera dem men kände verkligen för att ta med en våffelbild så tack för lånet, google! ;) :D



Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback