Söndag.....

Det är så skönt på fredagar då man kommer hem från skolan och vet att man har hela helgen eller hela lovet framför sig! Men hela sista dagen förstörs ju eftersom man har ångest för att det är sista dagen på helgen! Det är något jag stör mig grymt på! ;)

När jag vaknade idag så var ju halsen som ett helvete igen till och me värre, så vi kanske ska fara och kolla upp vad det är! :/ Men tillsvidare så sitter jag med halstabletter och försöker se klart min lilla kurs som visade sig vara typ 10 timmar lång ;)

Bloggar mer senare! :)


Vilka minnen! :D Jag och Anastasia som springer 80 m (stal den från din blogg, Anastasia) ;D <3


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback