Snö! :)

Haha mamma bad mig gå ut me hunden nyss! Brukar bara bli en 5 min sväng bara så att hon får göra det sista innan kvällen. Jag tänkte att det skulle vara barmark och inte så kallt ute så jag tar på mig mammas foppatofflor för att jag inte orkar knyta conversen. Jag tog inte ens på mig en jacka dum som jag är! Men så fort jag kliver utanför dörren så möts jag av kraftigt snöfall och 1-4 cm snö vilket är precis vad man vill ha med foppaskor....... Det lär nog dröja innan jag gör samma sak igen ;)
Lillvovven min njuter av vårsolen (ca 3 veckor sedan jag tog fotot)

Postat av: Fredrica

svar: För att på torsdagar har vi egentligen bara två lektioner alltså på morgonen 10 över 8 till 10 över 9 matte, sen har vi håltimme till tjugo i 12, sluta svenskan 1, Men igår hade våran lärare blivit farmor så hon lät oss fara hem men kunna tio nya ord på en grej vi har i skolan :) <3

2012-03-30 @ 09:08:18
URL: http://fredricaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback