Paula! :D <3

Fredag

Fredagen var riktigt kul! :) Själva skolan gick väldigt fort och nu är det bara tre skoldagar till påsklovet jätteskönt :) På engelskan skrev vi en uppsats om Storbrittanien som jag är riktigt nöjd med. På slöjden har jag lyckats tabba mig IGEN vilket betyder att jag har en hel del sprättning framför mig på onsdag D: ;) På idrotten hade jag skidor! För sista gången det här året, tror jag! :D Har haft roligare idrottslektioner säger jag bara ;)
Direkt efter skolan så snabbstädade jag och Sara lite och sedan gick till stan och mötte Paula på coop där hon hade jättekul och gömde sig för mig ;) Där köpte vi godis och chips! :D
Det visade sig dessutom att pappa var och handlade där så vi fick skjuts hem! :)
Jag och Paula gick ner i källarn och gjorde iordning inför kvällen.

Sedan satt vi och såg en film. Life as we know it. Rekomenderar starkt! handlar om 2 personer som knappt kommer överens som är gudföräldrar till ett litet barn! Flickans föräldrar dör och nu ska dem båda TILLSAMMANS ta hand om barnet. Det är en komedi helt klart! :) Jag skulle nog sätta 4,5 stjärnor på den.

Till middag  blev det en av mina favorit rätter Quesadillas! Supergott var det och mysigt med tända ljus.
Efteråt så satt vi och såg ytterligare några filmer och myste! Vi somnade väl kring 2 någon gång mitt i en film! ;)

Paula rappar Eminem! :D Hon äger seriöst :D <3





Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback