Myskväll! :D

Pappa sticker till stugan snart och Sara min syster övernattar hos en kompis! Så det blir en myskväll Forever Alone me hunden ;) Haha vi kommer ha så kul! Vi ska äta snacks och se på en bra film eller ja ska då det hon kommer nog bara ligga ihop kurad på matten och halvsova ;) Nåja jag är inte helt ensam iallfall! ;)

Nu känner man verkligen att det är VÅR och det är helt underbart! Snön smälter, det rinner längs gatorna, conversen blir dyblöta, man halkar och hela tiden hörs det härliga ljudet drip-drop-drip-drop! Mysigare kan det ju inte bli! :D ;)


Sedan är ju skidåkningen som roligast den här årstiden :D speciellt när man har lite coola kompisar med sig ;)


Nina och Wilma ni är ju bara för söta! <3
Älskar den här bilden!!! <3 :D
Vallsberget Februari 2012 :D




Anastasia! :D <3 saknar dig så att jag dör!! Dundret, Sportlovet, 2012 <3

Postat av: anastasia

jag saknar dig också så sjukt mkt de finns inget annat jag kan önska mig än att bara få träffa dig igen <3

2012-03-25 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback