Miss you!! <3

Jag råkade radera gårdagens inlägg sa ni får det igen me lite förbättringar. ;)

Tisdag den 20 mars

Idag har varit en riktigt kul dag trots att den var väldigt lång, kom hem kring 4. Det roligaste med dagen har helt klart varit bilden ;) vi gjorde några riktigt coola lermasker vart riktigt nöjd me min, tog en bild ;)



Sista lektionen hade vi idrott och eftersom jag var sjuk hela förra veckan och missade tjejernas skidor så fick jag åka det nu med killarna medans de flesta andra hade inne idrott :/ kändes hyfsat brameneftersom det finns vissa killar som älskar att fälla en när man kommer i full fart så har jag haft roligar idrottar :/ sedn har jag fått blåsor från stavarna men vi behöver inte gå in på fler detaljer om det ;)

Sedan så skulle jag kanske ha farit till happis i helgen och träffat några kompisar från Happis och Anastasia från Gällivare. Saknar dem sjukt mycke <3 Vi träffas ju bara några gånger om året eller ja kanske med någon månads mellanrum men det är ju alltid hemskt att inte få träffa sina vänner :/ men det var inte någon bra helg i helgen, det passade inte riktigt men nu har vi en ny plan på att dem allihopa ska komma ner hit om nån vecka eller så plus kanske ev några från Kiruna:D <3 Så vi hoppas att de funkar istället. I värsta fall så se vi ju iallafall i maj men det är ju ganska länge kvar så :(

Nu har jag snart friidrottsträning, är överlycklig, har inte tränat på en hel vecka pg.a att jag varit sjuk men nu är jag frisk äntligen och får fara till min älskade träning, har känts riktigt tomt utan den och alla mina vänner där! :( men nu får jag fara :D


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback