Min dag! :)

Ja, den här dagen har inte varit så stor skillnad från alla andra torsdagar. Eller något nytt händer ju alltid ;) Idag har jag gjort min redovisning om Oceanien inför klassen och det kändes hyfsat bra, var väl förberedd och det måste ha gott ganska bra! Men det är ju lärarn som sätter omdömet :P

Sedan framförde vi också våran "fina" rapp på musiken, som vi haft i läxa! Ja nog finns det bättre rappar ;) HAHA men det var iallafall ganska kul och våran lite virriga musiklärare verkade då gilla den ;)

När jag kom hem börjar jag få ont i halsen IGEN! Det här måste ha varit den absolut värsta gången! Jag kunde knappt svälja, äta, dricka eller röra på halsen. Det krävdes några smärtstillande och en bafucin för att det skulle bli någorlunda bra men vi får ju se imorrn och se hur det här går :(

Idag har jag jort en hel del ändringar på bloggen och mer ska göras imorrn, så det känns ju bra! :D

Imorrn har jag drygt 60-80 glosor jag ska kunna i engelska och spanska! Det här kommer ju gå bra.... ;) Haha men det löser sig säkert!

God natt! :)
Jag och Lisa :D

Det är från vår dykresa i Leknäs, Norge förra året med dykar kluben och däribland min 
söta lilla Lisa (vit dräkt på bilden)! Det var verkligen superkul! Kan knappt vänta till nästa resa! :D!


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback