Lördag! :D

Vi vaknade första gången av att Paulas oavstängda alarm ringde..... HALV SJU!!!!!! :O Då stängde jag av tv:n och somnade sedan om men jag vaknade igen vid 8 av att mamma och pappa slamrade med sina dykargrejer! Sedan låg jag vaken tills Paula vaknade! Vi spenderade typ hela morgonen åt att se på Animal planet! Vi såg ett helt otroligt program.

Visste ni att det finns en dansande kakadua, en guldfisk som kan utföra tricks som t.ex apportering, en häst som målar tavlor för kring 2000 dollar, en katt som sitter och spela piano, en hund och en katt som frivilligt badar oxch dyker med tuber! Jag har blandade åsikter om detta!
Jag tycker personligen att djur ska vara så naturliga som möjligt, inte bära kläder o.s.v (möjligtvis nakenhundar). Men vissa av dem här grejerna var både naturliga och häftiga. Sedan så var det ju lite speciellt med en hund och en katt med dykarcertifikat och tuber, men samtidigt tycker jag att djuren ska vara djur inte förmänskligas. Dettta tycker jag är extremt viktigt! Djuren ska inte vara människans leksaker! Min åsikt!

Till lunch gjorde vi Amerikanska Pannkakor som vi åt med sirap, frukt och bär. MUMS!! ^^

Sedan hade vi en jättevacker liten sångstund till låtar vid datorn. ;D Kul vare iallafall, vi tränade också vovven lite innan hon åkte hem.



Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback