Kåbdalis :D <3

Idag har vi haft friluftsdag i skolan! För er som inte vet vad det är så är det att man får välja en akivitet man kan tänkas göra en dag utomhus t.ex fiske, kojbygge och skidåkning ;) Jag valde Kåbdalis och eftersom jag var lite bättre idag så fick jag fara! :D Så jag är i livet nu, Wilma har inte längre någon anledning att döda mig ;) Haha! ;)

Första halvan av dagen så åkte jag och Wilma tillsammans och det var riktigt kul, vädret var också hyfsat under förmiddagen, men ganska molnigt men det var okej. Vi åt lunch med Johanna och Lina, jag åt en ost och skink baguette som inhandlades på statoil precis innan samlingen ;) Sedan så åkte Johanna med mig och Wilma för att Lina ville åka me några andra. Vi hade verkligen jättekul! :D Några av oss ramlade också! ;) hehe speciellt en viss person som inte nämns vid namn, men som vet vad jag pratar om, inte jag för en gångs skull ;) haha

Sedan hände något som jag faktiskt aldrig upplevt när jag åkte slalom..... DET BÖRJADE REGNA :O Men vi hade kul ändå!

Vi åkte hem vid 3 tiden och vid halv 5 var vi hemma! :) riktigt skönt faktiskt men personligen tyckte jag att man kunde ha fått vara där längre! Tiden flög ju bara iväg! ;) :D

Blev tyvärr ingen träning idag heller :(Jag tyckte det var bäst att vänta tll åtminstone imorrn, så att jag inte åker till träningen och sedan kommer hem ännu sjukare :(

Blev verkligen ett långt inlägg nu, men det har ju hänt ganska mycke idag och har inte hunnit blogga något förrän nu så ;)
Lite bilder från dagen! .)

Haha jag tycker personligen att jag ser lite psykad ut på den här bilden men Wilma var ju söt såklart ;D


I sittiften :)

Haha här posar vi ;) <3


Postat av: Fredrica

svar: det är det som är problemet jag vet inte vilket skal jag ska välja varje dag.. <3



Btw: Sötnosar! När har du skaffat blogg? :o<3

2012-03-28 @ 12:43:46
URL: http://fredricaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback