Ja jag gjorde en blogg ;)

Haha ja! som rubriken säger, har funderat på det ett tag men det blev väl inte av förrän nu! Jag har dessutom en fin idé på en header men jag har inte riktigt alla bilder till det än så jag får nöja mig med ingen tills vidare ;) men nåja det bör komma innan denna vecka är slut iallafall.
 
Ja min dag har varit fullt okej! :D Vart i skolan och det är ju lite och ta igen eftersom jag var sjuk förra veckan men, men. Efter skolan var jag me Johanna! Vi hade riktigt kul! Vi skulle baka en kladdkaka. Allt börjar med att vi (jag) spiller kakao över hela bänken... och över Johanna... Inte jag... O:) ;), sedan är jag så duktigt att jag skvätter smet också fast Johanna klara sig den här gången, det blev diskbänken som fick lida istället.
 
Sedan upptäckte vi att ugnen inte var på så det slutade med att vi stod och åt smeten som var lite för god medans vi väntade på ugnen ;) Ja nu ska jag nog snart gå och lägga mig!

Bloggar mer imorrn :)




Trackback