Äntligen träning! :D

Imorse när väckaren ringde så var min första tanke: "Varför ringer den förbaskade väckaren så här tidigt??????!!!!!" det visade sig att den var 10 i 7 och att jag ställt den men jag var seriöst övertygad om att klockan var 5 på morgonen eller något! Men det är väl ungefär samma sak som på helgen när man tror klockan är vid 10 och den bara är halv 8! :/ Sedan skulle min lillasyster till backen idag så mamma var gullig nog att göra våfflor åt henne vilket betyder våfflor till frukost! :D <3 Tack Mamma!! :D
Denna gång fotade jag våfflorna ;)
Idag har väl varit en ganska normal onsdag. Engelskan hade vi en liten redovisning, jag redovisade om Skottland och det gick väl hyfsat bra! :)
Sedan fick jag ägna 95% av min slöjdlektion till att sprätta upp en söm som tog 2 min att sy...... :( det är ju typiskt att precis allt ska hända mig!!! Jag råkade förra lektionen sy fast ärmen med insidan utåt, sedan dess har jag sprättat!
Nu ska jag väl chilla, kanske försöka mig på lite spanska,  äta och sedan dagens höjdpunkt....
TRÄNINGEN! :D <3
Har verkligen saknat den :( har inte fått träna på evigheter känns det som :( Dessutom får jag äntligen träffa Paula ikväll, har verkligen saknat henne! Hon har nämligen stuckit till Teneriffa i en vecka, kom hem igår! Så det ska bli kul sedan får jag träffa en hel del andra trevliga också! :D


:)


Postat av: Fredrica

Det är för att dom har tänkt att man ska se iphone märket :)<3

2012-03-28 @ 21:40:01
URL: http://fredricaas.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Gullig du var där! :) <3

2012-03-29 @ 20:18:07

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback