Summer feelings

Dem var där bara en liten stund men  jag börjar äntligen känna dem lite! :D Sommarn börjar vara här! :D

Idag hade vi en brännbollsturnering alla 7:or. Våran klass vann alla 3 matcher, hehe, vilket betyder att min lärare blir sådär 22-23 glassar fattigare imorrn. ;) Det var jättekul iallafall, fast inget är ju perfekt kring mig. Jag skulle kasta bollen, men istället för att hamna 25 m framför mig i brännarens hand som jag tänkt mig så hamnade den 2 meter bakom mig.... kan ni fatta hur utskrattad jag blev?! :D Men jag gottgjorde det iallafall med en lyra i nästa slag så känner mig stolt ändå! :D

Behind the scenes of our photoshoot (när Wilma fotar mig)

Efter skolan så gick jag och Wilma en lång sväng med hunden, eller ja vi var ute länge iallafall mellan typ 1 och 4. Vi tog med oss en flaska saft och pappas systemkamera, vi hade riktigt kul.Vi gick/cyklade ner till älven där vi bosatte oss på en jättefin strand. Vi tog jättemånga riktigt hyfsade bilder, som kommer att publiceras här på bloggen under veckan.

Min plan är att jag på Torsdag ska fara och hälsa på Anastasia i Torrevaara under några dagar, så tänkte publicera bilderna som tidsinställda under tiden! :)


(photos: Sony Eriksson Xperia neo)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback