Regn från ingenstans

Idag så har jag varit med Johanna :) våra planer var: stan och sedan stranden!  Var hyfsat varmt och lite soligt då vi åkte iväg.Turen på stan blev kanske inte så lång som vi tänkt oss, eftersom de helt plötsligt börja de ösregna bara sådär. Men vi hann iallafall köpa dem här underbara skapelserna nedan :D <3. Tja kan ju säga att vi strök planerna på att bada ganska fort, istället var vi bara hemma hos henne och chillade! :)
 

Sedan cyklade jag iväg på träning, hade blivit ganska bra väder igen, bara lite molnigt :) sedan så fort vi värmt upp, stretchat och börjat kasta spjut så börjar det ösregna igen. Gick väl ganska så bra! :) har äntligen börjat få lite kläm på stegen. Vi ägnade kanske kring hälften av träningen åt att faktiskt träna och resten åt att sätta ihop stavmattan.

Alla såg mer eller mindre ut som om dem först duschat och sedan rullat i en sandgrop, en väldigt vacker syn! Kan ju bara säga att min dusch var min bästa vän då jag kom hem! :)
 
Hade egentligen en hel del bilder jag hade tänkt publicera idag, men hann bara ladda upp en så sekade hela blogg.se ihop sig och tyckte att bilderna var ogiltiga -.-
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback