Nationaldag

Grattis på nationaldagen Sverige! :D, eller vad man nu säger
Vi brukar vanligtvis inte fira nationaldagen så där jättemycket, kanske äta något extra gott och vara tillsammans hela familjen.


(google)

Igår på träningen fick jag förresten reda på vilka grenar jag ska tävla i på Lördag. ALLA!!! Vilket betyder 80m häck, 800 m, kula, spjut, längd och höjd. Sedan kanske jag blir uttagen till att springa stafetten på 6x200m.
Fast det är så att mina tremeningar som jag bodde hos i helgen var lite sjuka och har smittat mig... har lyckats skaffa mig en rejäl förkylning... Varför blir jag alltid sjuk precis innan något sånt här?
Så vi får se om jag klarar av och får springa att springa 800 m. Men jag hinner nog bli frisk hoppas jag, försöker iallafall.

På kvällen så åkte jag och pappa till min farbror där vi hade en lite soft filmkväll :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback