Kraftmätningen

07.00: Jag stiger upp (äter frukost, duschar, klär mig, packar spikskor/mat/extrakläder m.m)
08.25: Pappa stiger upp (äter frukost, duschar, klär sig m.m)
08.55: Pappa sitter stressad efter att ha väntat på mig en kvartoch väntar på att jag ska bli klar
09.00: Samling
 
Så här kan en morgon se ut för oss. Jag tar 2 timmar på mig och pappa en kvart! Tjejer är mer långsamma på morgonen än killar, detta var beviset. Nog för att jag gjorde lite mer än pappa men jaja ;)
 
Dagen har spenderats på tävlingsbanorna, fy så skönt att äntligen få vara med i spring och hoppgrenar och ge gärnet. Nu gick det ju inte så jättebra för mig i några av grenarna idag ex. längd (halvmeter från pers) och häcken (trippade mellan häckarna och allt blev bara fel).
Nåja jag slog personligt rekord i höjd med 1.28 och stötte 6.17 i kula vilket också är pers.Sedan i spjut blev det väl ungefär normal prestation med ett kast på typ 15 m.
Så är jättenöjd med tanke på min förkylning även om jag var tvungen att hoppa över några grenar
 
Har också fått träffa Anastasia, Alva, Faddi, Vilma, Signe och en massa andra vänner idag! :D Var verkligen skitkul! Nu har vi också bestämt att vi ska ha ytterligare en s.k träff där vi ska träffas allihopa! :D Sedan så var ju såklart med Nina, Elina, Isabelle och alla andra i min klubb :D

 
 
VI VANN!!! :D Vi vann med ca 22 000 poäng! :D Detta betyder att vi nu har kvalat in till kraftmätningen nere i Göteborg i september. Där ska vi bl.a springa stafett inför 20 000 människor eftersom våran staffet är samtidigt som finnkampen! Har vi tur så kanske vi kommer gå på Liseberg eller någonting! :D Är så otroligt kul!!! :D Längtar så sjukt mycket! :D
 
Bra kämpat laget! :D
 
 
 
 

Postat av: Fredrica

Bra gjort! usch vad fusk att ni får fara och tävla i gbg, men det är ni värda! Vi hörs väl någon dag så kan vi bestämma träff! :D <3

Svar: Ni kämpade också bra! :D men tack! :) Jo! :D <3 det måste vi
Elin Larsgren

2012-06-09 @ 23:27:25

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback