Kanalrensning

Nu tänker jag låtsas som om detta skrevs och publicerades igår ;) Varför jag inte skrev var för att jag hade en orsak som ni får läsa om snart så:

10 juni 2012
Det är typ 5:e dagen i rad som jag vaknar klockan 6 bara pågrund av min förkylning, snyter mig, tar nezeril och somnar om. Så sjukt störigt, nu vill jag vill jag bara bli frisk, sedan komma igång med ordinarie friidrottsträning och sedan tänker jag köra hårdträning hela sommaren och hoppas att det vill ge resultat på tävlingsbanorna.

Pappa klättrar ner till mamma i vattnet
Idag hade jag tänkt vara med Johanna men hon skulle och klippa sig så jag kunde inte vara med henne förrän vid 3. Därför beslöt jag mig för att följa mamma och pappa och hjälpa dykarklubben med kanalrensningen. Vanligtvis så brukar jag själv hoppa i vattnet och fridyka efter skrot, cyklar och annat som människor av någon anledning kastar ner i kanalen.
Återigen kommer min förkylning och förstör....
Jag hjälpte i stället till från land, haha man förundras varje år över vad folk kastar i kanalen.. :D

Misstänks vara stulen från coop pg.a den lilla bit blå färg som är kvar på det s.k styret undra om dem vill ha den tillbaka?!

Efter alltihop så fikade vi med dykarklubben på ett café, ganska kul och mysigt vare. Men jag mådde inte så bra så den sista kvarten var inte sådär jätterolig. När jag kom hem så hade jag världens hostattacker och huvuvvdvärk så efter att ha tagit lite hostmedicin så somnade jag och sov till middagen. Vilket betydde att vara med Johanna gick lite åt pipan. Mådde inte mycke bättre efter 3-4 timmar sömn så jag föredrog att stanna i en mysig varm säng framför att sitta vid en omysig kall dator och blogga...

Ursäktar för extremt dålig kvalla på bilder! Dåligt ljus + regn + mobilkamera +inte mästerfotograf = dålig kombo

Om ca 30 min publiceras ett inlägg om dagen med mycket bättre bilder! :D




Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback