Iväg till stugan

Idag var det egntligen meningen att jag skulle hoppa på bussen till Anastasia. Men eftersom henne mor/farmor och far/morfar skulle komma och besöka dem innan hon ska till Vitryssland så fick jag ändra mina planer lite.

Istället följer jag resten av familjen till mormor och stugan. Träffar henne inte så ofta eftersom hon bor typ 2 timmar härifrån och eftersom jag har träningar och en massa annat som håller mig hemma. Men nu får jag ju inte träna pg.a min förkylning så nu blir det ju helt perfekt att fara iväg. Märkte precis att jag totalt glömt bort att nämna morfar :O... han ska jag självklart också träffa i helgen! :D

Bildbomb kommer när jag kommer hem! :D




Kanske behöver ett nytt tak?


(kamera: Nikon bm-4)
(Foto: Jag!, sista bilden: Wilma)



Postat av: anastasia

Vad fin du var på sista bilden<3

Svar: Tack! :) Fast jag vet någon som varit betydligt finare <3
Elin Larsgren

2012-06-15 @ 13:21:03
Postat av: Diana i gällivare!

Vad fin blogg du har! :)

Svar: Tack! :D Du med! :D
/Elin
Elin Larsgren

2012-06-15 @ 21:52:19
URL: http://dianaskaugvoll.blogg.se

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback