Hemma! :D

Nu är jag äntligen hemma från Boden. Har varit så otroligt roligt, träffat en massa vänner och skaffat minst ett personligt rekord trots det HEMSKA vädret. Det  vilar en förbannelse över just den här tävlingen, det kan vara hur bra väder som helst dagen innan och dagen efter men just under denna tävling är det ALLTID dåligt väder. Förra året kom det till och med tromber och hockeybåsen som stod utspelade flög iväg.
Ganska tur att jag inte var där då;)

Jag har stött kula och kastat diskus och spjut. Den enda grenen som jag är nöjd med är diskus. Där jag fick ett oundvikligt personligt rekord eftersom jag aldrig tävlat i det förrut :) Har dock ingen aning om hur jag placerade mig i något, bryr mig inte så mycket om det i kastgrenarna där min chans är ganska liten att nå topplacering.

Den här tävlingen åkte jag nog mest på för att träffa kompisar från andra städer och för att träna mer än för att tävla. Har dessutom träffat mina supersöta tremeningar (sysslingar) på 4 år, 2 år och 8 mån. Så grymt gulliga och underbara alla tre.

Har inte hunnit ladda upp några bilder från helgen än eftersom jag just kom med bussen nyss, men ni får dem imorrn eftermiddag istället :)

Saknar alla Haparanda och Kirunabor så sjukt mycke <3 Hoppas vi ses snart! :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback