Hemma

Äntligen hemma! :D
 
I Onsdags så var jag med Wilma, då fick jag reda på att Jessica kommit till stan för att besöka sin mormor. Självklart så kunde jag inte motstå att bjuda hem henne för att vara vara med oss. Vi hade jättekul, badade, slamsade, chillade och SKRATTADE! Verkligen sjukt kul att träffa Jessica igen, måste ses snart! <3 :D På kvällen så åkte vi till Boden och bodde i en mysig liten stuga på Boden Camping. Vi har bott där några dagar eftersom pappa skulle arbeta där och vi ville följa med.

Vi har hunnit rota lite i affärer i Luleå (följde med lite hem), hälsat på våra tremeningar (sysslingar) och bara njutit av lite semester i semestern.
 
De fyra översta är från innan Boden och de 2 nedre är från Boden. Kunde inte låta bli att ta med den sista. Tro det eller inte men jag står faktiskt i ett av Monkis provrum på ca 1x1 m men det ser ut som jag står i en lång belyst spegelkorridor. Det coolaste provrummet jag sett! :D
 
Imorrn är det Midsommar allihopa! :D Blir kanske en uppdatering på kvällen men annars så finner ni mig här på Lördag! :D
 
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback