Godmorgon

Svar till Johanna (MUPPIS) om Rainy Day

Amatör är det rätta ordet! ;) <3



Känner att det här kommer bli ett ganska tråkigt och onödigt inlägg men har inte så mycket att skriva om på morgonen ifall ni inte vill läsa om mina "jätte intressanta" drömmar och att kudden trillade ur sängen i natt.
Men ni får ett inlägg ikväll också :)

Den enda positiva med den här dagen är nog träningen ikväll, som kommer att ske i spöregn ;)
Idag tänkte jag vara med på uppvärmningen för första gången sedan skadan, fast tänkte ta det lite lugnare än vanligt. För på lördag så måste jag kunna springa och dessutom springa snabbt. Så nu får min fot helt enkelt bli helt bra, den har inget val!
Men nu ska jag snart gå och göra mig klar inför skolan
Så hejdå! :)



Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback