Examen! :D

Sommarloooooov!!!!!! :D :D :D
jag kan inte garantera att min uppdatering bli bra under lovet men jag uppdaterar någon gång då och då så håll utkik! :D

WILMA+LILLY+ROSOR+SOL+SOOMMARLOV

Efter att ha gjort oss iordning, ätit frukost och ägnat 30 min åt att locka Wilmas hår... -.- så gick vi ner till skolan. Vi samlades lite snabbt och gick sedan till gympahallen. Egentligen fattar inte jag varför mina föräldrar och min farmor envisades komma på min skolavsluning i år.
Jag menar dem kom ju dit bara för att se oss sitta på en stol medan rektorn pratar lite och massa elever uppträder. Min lillasysters examen är ju betydligt mer intressant, hon gör ju iallafall något till skillnad från oss med våra fina stolar på 5:e raden. Det är nämligen så att våra skolavlutningar krockar, så eftersom det är Saras sista år på hennes gamla skola så tyckte jag att alla skulle dit men ändå så envisas dem med att komma på min :O ;)


Efter en lunch hos grannarna med våfflor så cyklade jag in till stan. Där var vi ett gäng tjejer på typ 10 st som satt ner vid kanalen och hade med oss fika, jordgubbar, nutella, mat, snacks o.s.v sedan var det bara att ta vad man vill ha av allt. Så himla kul vare! Jag tog också årets första dopp då. Vi var typ 4 stycken som badade varav 2 var i mindre än 15 sekunder... Badkrukor! ;)

På kvällen så övernattade vi hos Lilly i tält, det lite ironiska med det var att vi fällde upp 3 tält och använde 1 ;) Vi hade iallafall skitkul! Vi grillade korv, poppade popcorn på öppen eld, pratade, spelade brännboll och bara hade kul. Sedan var det en katt som kröp in i yttertältet på natten och började klättra på taket på innertältet. Var ju som lite kul att sova med en katt en halvmeter ovanför huvudet.



Syrran, hennes kompis Tilda och Tildas syster



Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback