En dag med "kaninen"

Idag så har jag för första gången cyklat hela vägen hem till Nina (13-14 km)känner mig också rätt så stolt att jag nästan hittade dit! :) Har varit hos henne ja väldigt många gånger men av någon anledning så hittar jag inte iallafall eftersom "allt ser likadant ut". Så hon fick komma och rädda mig.
 
Riktigt kul hadde vi, hon är en sån där kompis som man kan garva med åt ingenting! :D Hon har varit i södra Sverige sen examen så det var verkligen jättekul att va med henne! :D
 
 Söt Nina <3 (kaninen)
 
Nu är mitt nästa mål i livet få åka till Haparanda på fredag eftersom Alva fyller år. Kommer också få träffa Fredrica, Jessica, Vilma, Signe, Stina, Ellen och en massa andra igen! Eller ja det där var typ alla men det ska iallafall bli sjukt kul! :)
 
Saknar er så sjukt mycket! <3
 
P.S alla de övre fotona är lånade från facebook
 
 
 
 

Postat av: Nina

Hehe "hade" stavas med ett d ;) Sötis! <3

Svar: Haha Opsi! :O <3
/Elin
Elin Larsgren

2012-06-26 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback