Lite gamla bilder

Idag har vi haft terminens sista arbetsdag. Eller ja vi har arbetat kanske en halv lektion och sett film samt städat resten. Vi såg "da vinci koden" och "tres metros sobre el cielo".

Den första är en jättebra deckare som handlar om en expert på historia och symboler. Han hamnar mitt i ett virrvarr av mord, koder, kristna reliker, nycklar, gåtor, urgamla sekter, förräderi o.s.v allt medans han blir förföljd av polisen för ett mord han inte begått och alltihop verkar ha ett samband med da vinci. Jättespännande speciellt för en som ÄLSKAR deckare, som t.ex lilla jag ;)
Det kommer väl inte som en förvåning att vi såg den andra på spanskan? ;) Nåväl den var jättebra!! Ett romantiskt drama, med en musik som satt sig på min hjärna ;)

Nu tänker jag vara udda och publicera det här inlägget utan bilder vilket inte är likt mig alls men ni får några om ca 20 min :)



Trackback