A day with Burman

Efter en snabb lunch bestående av yougurt och müsli så cyklade jag iväg till Norrstrandsbadet där jag mötte Lisa. Det ironiska med saken var ju att hon hela morgonen tjatat på mig om att jag borde bli klar snart och ändå så kom jag typ 10 minuter före henne dit! ;D
Idag kändes det äntligen som sommarlov, ligga i stekhet sol i bikini och bara ta ett dopp när man än kände för det. Sedan så kunde man ju gå och förse sig med en glass så ofta man bara kände för det med ursäkten att man skulle dö i värmen utan en. Måste vara en av de bästa känslorna i hela världen! :)


(Kamera: Sony Eriksson Xperia Neo)

När vi kände oss lite less sådär vid 2 halv 3 så cyklade vi iväg till Lisa. Där spelade vi tennis och fotboll barfota trädgården (SUMMERFEELINGS AGAIN!) fast det gick inte alltför bra. Både för att jag och Lisa är väldigt "duktiga" tennisspelare och för att vi hade en liten vit jycke vid namn Alice som försökte ta av oss bollen hela tiden ;D

Sedan kommer man hem till en pappa som just gjort succé med middagen! :D


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback