Jag lever

Nu är det så att jag kommer att tillbringa hela min vecka hos mormor så mitt bloggande kommer nog bli
extremt segt (vilket det ändå är p.g.a sommarn). Känns som en ganska klassisk kommentar på många
bloggar nu under sommaren men vad har man för val? Sommaren är en upptagen tid och om man inte är ute och lever livet vad ska man då blogga om? :)
 
Nåja igår så tävlade jag! :) Är ändå rätt så nöjd, 3 silver och 1 brons :D Slog också personbästa i 100 m och
80 m häck  :D så det kompenserade väl för dåligare resultat i några av de andra grenarna antar jag. Nog för att
deltagarna i varje gren inte var så där sjukt många... Vilket jag tyckte var lite udda eftersom jag fått för mig att
det skulle vara en stor tävling. Men nu blickar vi framåt mot DM:et om 1-2 veckor! :D
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback