Halloj! :D

Hej!
Jag höll på att glömma att jag skulle blogg åt Elin medan hon var borta!
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag åkte en sväg till stan och sen på kvällen var det träning. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer.
 
 
En liten fin bild på oss "piffare" efter en tävling. Haha där står jag och blundar :)
 
/Nina

Postat av: Elin

Nina! Varför har du publicerat 6 stycken halloj inlägg? ;)<3

Svar: None
Elin Larsgren

2012-07-27 @ 11:46:12
URL: http://mittlillalife.blogg.se
Postat av: Elin

Vettu det kanske är bäst ändå ifall jag försöker få tid till att blogga! Det här med gästbloggning var nog inte någon bra idé ;)<3 Nästa gång ska jag träna dig innan ;)

2012-07-27 @ 11:47:32
URL: http://mittlillalife.blogg.se
Postat av: Nina

Haha nu komenterar jag här som svar till dig Elin!
Jag har inte 6 stycken halloj på min dator! :)

2012-07-27 @ 18:20:26

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback